Priecājos par visiem jaukiem speciālistiem, ļoti atsaucīgi, izpalīdzīgi un iejūtīgi, īpaši liels paldies ēdnīcas darbiniecēm, fizioterapeitiem Andrejam un Kristīnei (6.st.), māsiņām 6.stāvā un masierim Mārtiņam par profesionalitāti un uzmanīgu pieeju!
Atsevišķi vēlos dalīties arī sliktā pieredzē par:
1) dakteres Jefimovas darbu, kura nav ieinteresēta palīdzēt saviem pacientiem, atsakās nozīmēt procedūras pat par maksu (elektroterapija pret sāpēm, reitterapija pret sāpēm, papildus masāža), nepievērš uzmanību pacienta sūdzībām. Ierosinātu pārbaudīt viņas atbilstību savai pozīcijai vai apspriest viņas attieksmi pret saviem darba pienākumiem.
2) apkuri, istabiņā ir tik auksti, ka jāguļ siltās drēbēs zem divām segām, pēc udensprocedūrām vispār nav iespējams atrasties istabā. Šī iemesla dēļ nācās sadzīvot ar sāpēm locītavās.
Ierosinu atrast citu veidu, kā ietaupīt.
3) ēdiena izvēli veģetāriešiem. Kāposti katru dienu, 4 kāpostu veidi vienā ēdienreizē, pat ja ir tas retais gadījums kad piedāvā pupiņas, tās nav izvārītas līdz galam, nav nekādu piedevu vai garšvielu un ēst to ir fiziski sarežģīti. Ierosinu ieviest sātīgus produktus gaļas aizvietošanai, piemēram, sojas gaļu, tofu, tempe, seitānu, sēnes, pupiņas, pākšaugi, vai vismaz olas.
4) istabiņās tīra regulāri, kopumā viss ir kārtībā, bet sienas gar gultām ir piešķaudītas, ar traipiem, pilieniem un tas nav higiēniski. Ir vērts mazgāt to sienas daļu, kas ir blakus gultai, vismaz pirms jauno pacientu ierašanās vienlaicīgi ar gultas veļas maiņu.
5) viena no lielākām problēmām ir laika sadalījums procedūrām - piemēram, baseins uzreiz pēc masāžas, nav iespējams iegūt visas 5 procedūras, dažās dienās ir jāskraida pa visu centru uz procedūrām un visur kavēt, citās visu dienu sēž un gaida tās vienīgās divas procedūras - fizioterapiju un baseinu. Ierosinu ieviest noteikumu, ka pēc atslābinošām un pretsāpju procedūrām (ultraskaņa, elektrība, masāža) pienākas vismaz 1 stunda atpūtai..